Bordin

Nem csak versenyek persze. Meccsek is például. Vagy inkább csak pillanatok. Versenyzők. Momentumok amik megbújnak valahol a fejemben hátul, de olyan rettentő mélyen, hogy ki nem tudnak törlődni onnan sohasem.

Címkék

Utolsó kommentek

  • f.fredericks: Nem mondom 100-ra, de szerintem nekem megvan az az 1500-as döntő, mivel athénból egy csomó úszást és atlétikát vettem fel videokazettára. Ha lesz egy kis szabadidőm megpróbálom előkeresni (remélem n... (2015.01.15. 16:16) The greatest - ever
  • Utolsó 20

Ezmiez??

2013.03.09. 21:20 Bordin

Vannak a fejemben versenyek, melyek nem törlődnek ki onnan talán sohasem.
Legalábbis így remélem.
Emellett volt egy álmom, vagy inkább egy ötletem, nem emlékszem már pontosan. Azt gondoltam lehetne csinálni egy filmet az atlétika történetének legnagyobb versenyeiről. 
Aztán rájöttem, hogy hiába volna meg - talán - a képességem ahhoz, hogy ezt a filmet elkészítsem, a kérdés elég komoly jogi problémákat vet fel. Az olimpiáknak, a világbajnokságoknak és az Európa-bajnokságoknak nem ugyanaz tulajdonolja a jogait. Így aztán hiába lehetett volna - esetleg - az utóbbi kettőt befűteni, a NOB mint olyan aligha állt volna kötélnek.
Így aztán a az ötlet bekerült oda az agyam hátsó régióiba, oda valahova a versenyek mellé.

Aztán tegnap nézegettem néhányat ezek közül a versenyek közül, és rájöttem, hogyha film nem is lesz ezekből a versenyekből talán sohasem, de mégis össze lehetne gyűjteni őket valahogy.
Mondjuk így.
De ha már nekifogok, akkor azt hiszem nem fogok leragadni az atlétikánál - noha nyilván a szívem közepét elsősorban futóversenyek bitorolják - hanem kibővítem ezt a blogot még néhány másik sportággal, melyeket nagyon szeretek.

Csak legyen hozzá kép.
Akadnak olyanok amiket én is közvetítettem, sőt azt hiszem, a java ilyen lesz, de azt is tudom, hogy nem fogom mindet megtalálni magyarul. Viszont ha valakinek esetleg otthon megvan, valamiféle titkos archívumban, az küldje majd el. Köszi előre is!

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása